مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 11:072022-06-08سياسي

فارس من|هزار واحد مسکونی برای حاشیه نشینان چابهاری در حال احداث است


هزار واحد مسکونی در شهرستان چابهار توسط سپاه پاسداران در حال احداث است که 300 واحد آن بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به محض تکمیل در اختیار حاشیه نشینان و کپرنشینان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه قول دولت برای بهبود وضعیت کپرنشینان سیستان و بلوچستان چه شد؟ در سامانه فارس من خبرگزاری فارس،  جانشین فرماندار چابهار در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کپرنشینان در منطقه میرآباد چابهار ساکن هستند که مقرر شده سپاه هزار واحد مسکونی احداث و در اختیار متقاضیان قرار دهد.

محمدی افزود: در حال حاضر 300 واحد مسکونی بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به محض تکمیل به افراد واجد الشرایط واگذار می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد چمعیت شهرستان چابهار در نقاط حاشیه و بافت فرسوده سکونت دارند، ادامه داد: ستاد بازآفرینی و بنیاد مسکن برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین چابهار اقدامات لازم را در دست اجرا دارند.

چابهار بالاترین نرخ حاشیه نشینی نسبت به جمعیت یک شهر را در کشور دارد و بنا بر اعلام کارشناسان ملی، الگوی ‏زیست حاشیه نشینی و سرعت رشد حاشیه نشین چابهار در ایران بی سابقه است.

‏ انتهای پیام/3139    


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|هزار واحد مسکونی برای حاشیه نشینان چابهاری در حال احداث است

فارس من|هزار واحد مسکونی برای حاشیه نشینان چابهاری در حال احداث است